דלג לתוכן דלג לפוטר

משבר האקלים העולמי הגיע לנקודה קריטית, ודורש פתרונות דחופים וברי קיימא כדי להילחם בתוצאותיו מרחיקות הלכת. ברגע מכריע זה, שישפיע על עתיד האנושות כולה, הופעת כלי הרכב החשמליים היא לא פחות ממגדלור של תקווה, שמציע אפשרות לשפר את חיינו על כדור הארץ. קבלו 3 נושאים:

עולם בטוח ונקי יותר עם מכוניות חשמליות

 

עצירת התחממות כדור הארץ

התחבורה הקלאסית נחשבת לתורמת מרכזית להתחממות כדור הארץ מכוון שגורמת לשחרור כמויות ניכרות של פחמן דו חמצני ומזהמים אחרים לאטמוספירה שלנו. בניגוד לרכבים הרגילים שמבוססים על דלק, המכוניות החשמליות פועלות על חשמל, דבר שמפחית משמעותית את גזי החממה שנפלטים. לכן, השימוש ברכבים אלה מרסן בחדות את טביעת הרגל הפחמנית שלנו ופוגע הרבה פחות בכדור הארץ.

 

שיפור בריאות הציבור

כלי הרכב מונעי הדלק פולטים כמויות אדירות של מזהמים, ובכך פוגעים באיכות האוויר, בעיקר באזורים עירוניים ובקרבת ריכוזי אוכלוסין גבוהים.

החשיפה הממושכת לזיהום פוגעת קשות בבריאות שלנו, ומחקרים רבים הוכיחו שזיהום האוויר הוא זה שגורם להופעת מחלות קשות בגופנו כמו סרטן, אסתמה, מחלות לב ועוד.

כלי הרכב החשמליים, לעומת זאת, מסייעים להפחית את זיהום האוויר ומקדמים סביבה בריאה יותר. השימוש במכונית כזו מפחית את הזיהום ומשפר את הבריאות שלנו, כשאנחנו זוכים לנשום אוויר נקי יותר.

 

הורדת יוקר המחיה ועומס בכבישים

העלות התפעולית של רכב חשמלי בהשוואה לרכב מנוע שריפה היא 1:10 , אם משווים את עלויות הדלק והטיפולים בין שני סוגי הרכב.

יתרה מזאת, שילוב יכולות אוטונומיות ברכבים החשמליים יאפשר בעתיד הנראה לעיין להפעיל רכבים חשמליים ללא נהג וכך יוכל רכב אחד לשמש כמה משתמשים ולהקטין את כמות המכוניות שאנחנו מחזיקים במשפחה ולחסוך בעליות חניה.

כבר כיום שינן חברות אשר עובדות בכדי לספק לנו את הרכב כשירות. חברות אלה מציעות לנו להיגמל מאחזקת מכוניות אישיות ולקבל את הרכב כשירות אשר מזמינים באפליקציה ובכך להוריד עלויות המחיה של המשפחה באופן דרמתי.

Post Comments
    ×

    Generic selectors
    Exact matches only
    Search in title
    Search in content
    Post Type Selectors
    אייקון צור קשר

    אנחנו כאן

    מעדיפים שנחזור אליכם?
    ספרו לנו איך נוכל לעזור
    ונציג מקצועי יחזור אליכם:




      אייקון צור קשר

      אנחנו כאן

      מעדיף שנחזור אליך?
      ספר לנו איך נוכל לעזור
      ונציג מקצועי יחזור אליך בהקדם




        אנחנו עומדים לרשותכם

        בכל דרך שנוח לכם:

        או בהודעה כאן