דלג לתוכן דלג לפוטר

חברות ליסינג והשכרה

הצע פתרון טעינה מלא לרכב חשמלי

elexify מציעה פתרונות TurnKey מותאמי לקוח אשר תוכננו במיוחד עבור חברות ליסינג באופן שישתלב כחלק מהצעת הליסינג התפעולי ובאופן שיעזור לחברות להשתלב במגרציה לרכב חשמלי  ולהנות מהוזלה משמעותית בעלויות התפעול של הרכב בחברה, בעלויות המיסוי של העובדים על שווי שימוש ברכב, תוך מתן חווית נהיגה חדשה ומרעננת המציבה את החברה בחזית הטכנולוגיה.

למה חברות ליסינג בוחרות ב-elexify:

כי אנחנו מאפשרים לחברות הליסינג להציע פתרון מקיף המשרת את כלל הצרכים ארגוניים של חברות וארגונים כמו טעינה פרטית במשרדים ומתקני הארגון, טעינה בבתי העובדים, טעינה במקומות ציבוריים, זכוי עובדים עבור עלויות הטעינה בביתם ועוד. בנוסף, אנחנו מספקים תמיכה מקיפה לחברות הליסינג ולקוחותיהם בכדי לאפשר להם להיות One-Stop Shop לכל צרכי לקוחותיהם.

אפשר ללקוחותיך להכנס לעולם הרכב החשמלי בקלות – אנחנו נאפשר לך להציע פתרון טעינה מלא במתקני הלקוחות ובבתי העובדים הכולל תכנון, הקמה, תפעול ותמיכה למשך תקופת הליסינג ולשלם עבורו כחלק מפתרון הליסינג כ-Solution as a Service.

קדם את מיתוג הלקוחות שלך – תחנות הטעינה של elexify יכולות להיות ממותגות באופן מותאם כך שתוכל להציע ללקוחותיך למתג את החברה שלהם כחברה ירוקה בעיני לקוחותיהם ועובדיהם.

הצע חווית לקוח יוצאת דופן – אפליקצית הנהגים של elexify כוללת מגוון יכולות אשר עושות חיים קלים לנהגים כמו איתור תחנות צבוריות בקרבת מקום, הזמנת מטען מראש, התחלה וסיום טעינה מרחוק, ריכוז נתוני צריכה וחיוב ועוד.

היה בשליטה – תוכנת הניהול בענן שלנו מאפשרת לארגונים שליטה מלאה על הגדרות הטעינה, התפעול, הרשאת נהגים, מדיניות תמחור ודוחות שימוש, כך שיוכלו לתפעל את רשת המטענים בעצמם או כשרות.

חוויה שרות ללא כאבי ראש – תהנה מתמיכת נהגים 24/7 בה אנו מטפלים בנהגיך ומורדים את כאב הראש ממך. מוצרי השרות והתמיכה שלנו מכסים אותך בהיבטי תכנון אתר, תמיכה שרות וניהול שוטפים  כולל תמיכה טלפונית לך ולנהגך.

טעינה פרטית לרכבי התצוגה ההדגמה ובמוסכי השרות – הפתרון שלנו מאפשר גם לחברת הליסינג לטעון בנוחות ובבטיחות את כלי הרכב החשמליים שלה במגרשי החניה ובסוכנויות התצוגה וכן לעקוב אחר ההוצאות.

מכור את פתרונות הטעינה למגורים של elexity בליסינג הפרטי שלך:

Elexify Home היא תוכנית יעודית לסוכנויות רכב המאפשרת לך למכור באופן ישיר ופשוט את מוצרי elexify כחלק מפתרון המלא שלך לרכב חשמלי עבור לקוחות פרטיים.

 

×

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
אייקון צור קשר

אנחנו כאן

מעדיפים שנחזור אליכם?
ספרו לנו איך נוכל לעזור
ונציג מקצועי יחזור אליכם:




    אייקון צור קשר

    אנחנו כאן

    מעדיף שנחזור אליך?
    ספר לנו איך נוכל לעזור
    ונציג מקצועי יחזור אליך בהקדם




      אנחנו עומדים לרשותכם

      בכל דרך שנוח לכם:

      או בהודעה כאן